Flexibel

Betrokken

Transparant

Professioneel

Nederland English

face to face

CLT - smaak-, concept- en verpakkingstests

ibt marktonderzoek voert op locaties door heel Nederland face tot face onderzoek uit op centrale locaties. Hét instrument wanneer proeven, zien en voelen, kortom de fysieke confrontatie, noodzakelijk is.

Voor ons face to face locatieonderzoek staat het ibt consumenten panel tot onze beschikking. Dit panel bestaat uit enthousiaste respondenten verspreid over Nederland, die bereid zijn regelmatig deel te nemen aan onderzoek.

Bij hoger gepenetreerde doelgroepen maken wij gebruik van "verse" respondenten, die wij recruteren onder passanten.

In home

ibt marktonderzoek bezoekt respondenten thuis of bezorgd de te testen producten/diensten aan huis. Daarnaast zijn er ook uitgebreide mogelijkheden voor online of telefonische interviews.

Point of sale/shopper

ibt marktonderzoek verricht waarnemingen op locaties waar de daadwerkelijke aankopen plaatsvinden.
  • Entry en exit interviews
  • In store interviews
  • Observaties

Evenementen

Ooit opgericht als bureau gespecialiseerd op het gebied van onderzoek op beurzen, evenementen en in stadions, heeft ibt marktonderzoek een grote kennis en expertise van de verschillende facetten van dergelijk onderzoek.
  • Bezoekersonderzoek
  • Klanttevredenheid
  • Standeffect-meting
  • Sponsorbekendheid

Mystery shopping

Mystery shopping wordt wordt op regelmatige basis zowel regionaal als landelijk door ons uitgevoerd. Van het bellen van een servicedesk tot en met de aankoop van een auto.

IBT Marktonderzoek
Eerste Jan Steenstraat 84a
1072 NP Amsterdam

Tel: +31 (0) 20 798 0992
info@ibtmarktonderzoek.nl