Flexibel

Betrokken

Transparant

Professioneel

Nederland English

bezoekersonderzoek

Voor een succesvol evenement dient de organisatie te staan als een huis. Nu heeft u natuurlijk alles goed voor elkaar, maar wat zijn de ervaringen van de bezoeker/deelnemer. Zijn of haar tevredenheid is graadmeter voor het huidige en toekomstige succes van het evenement.

Een onderzoek tijdens of vlak na uw evenement geeft u onder meer de volgende inzichten:

  • Wat is het profiel uw bezoekers?
  • Hoe beleven bezoekers uw evenement?
  • Hoe waarderen uw bezoekers het evenement?
  • Hoe herkenbaar zijn uw sponsors?

Wij kiezen in overleg met u, voor de meest geƫigende methode van interviewen: hetzij persoonlijk tijdens of vlak na het evenement, ofwel we verzamelen telefoonnummers of e-mailadressen tijdens het evenement en nemen achteraf contact op met de aanwezigen.

Met de uitkomsten van het onderzoek kunt u:
  • Sponsors en/of standhouders inzicht geven in wie het evenement bezocht hebben en wat de herinnering en waarde van hun bijdrage aan het evenement is geweest.
  • Het evenement waar nodig verbeteren voor toekomstige edities.
  • Gericht sponsors en/of standhouders benaderen en uitnodigen voor volgende evenementen, op basis van voor hen interessante doelgroepen.
IBT Marktonderzoek
Eerste Jan Steenstraat 84a
1072 NP Amsterdam

Tel: +31 (0) 20 798 0992
info@ibtmarktonderzoek.nl